"Thou shalt not be fake to themselves,

thou shalt not rush towards a moving train before reading his ticket,

thou shalt not run away from truth,

thou shalt leap to live,

trust to breathe,

love to complete 

and in the end repeat!"

Recent Post

duminică, 8 mai 2011

Scrie singură sub influenţa unui telefon primit de mine în jur de ora zece


stau în pat
e ora două sau trei sau trei şi un minut noaptea
afară plouă tună miroase a haos cu mainile
suspendate în aer stau de o oră citesc poezii
cu mâinile suspendate în

aer
instinctul meu îmi spune că dacă aseară
aş fi stins lumina şi m-aş fi culcat
asta ar fi fost o noapte fără insomnie
adică dacă dormeam aş fi dormit
– bullshit bullshit bullshit bullshit bullshit –
(mi-e dor de tine)
bat câmpii la ora două sau trei sau trei şi un
minut noaptea afară plouă tună miroase a haos
vreau o ţigare sau vreau –
pe tavanul meu scrie
vi
see
ez
acum două zile am învăţat să –
aş vrea –
auzi nu mai contează

pe peretele din faţa mea scrie Nirvana Pinkfloyd şi e o poză cu Marley şi mai
scrie şi
dreams wish burn shit hello wake răsare ploaia –o strofă de bacovia– debt wall gâdil-o dream(din nou) come doi noi fericirea bea fuma înjura –ceva ce mi-a spus cândva cineva pe care îl iubesc foarte mult– never douăberigoale cannabis rape –încă ceva ce mi-a spus alt cândva acelaşi cineva–
şi pe peretele din spatele meu scriu multe chestii
numb toamna –emoţie de toamnă de Stănescu– apart 300deieri novemberrain –melodia mea de suflet andrei aşa că taci– un for care nu ştiu ce caută acolo şi mai multe dar nu-mi amintesc şi ce rost are să întorc capul să mă uit
afară plouă tună miroase a

haos
becul lămpii dă o lumină caldă cu gust de abur de ceai
tata a făcut ieri 48 de ani ce bourbon bun am băut

e atât de idioată pseudopoezia asta nimeni
n-ar crede că cineva întreg s-ar strofoca
atât să-şi imagineze un asemenea

nimic
şi să-l mai şi scrie
în concluzie nu e vina mea
eu dorm poezia asta se


5 commentaires:

si eu am scris pe peretele tau''Wake up and smell the coffee''.

ziduri pereti ziduri pereti ziduri pereti

ganduri spre miezu noptii..
stii ca noaptea gandurile sunt mai mnstruoase?