"Thou shalt not be fake to themselves,

thou shalt not rush towards a moving train before reading his ticket,

thou shalt not run away from truth,

thou shalt leap to live,

trust to breathe,

love to complete 

and in the end repeat!"

Recent Post

joi, 17 martie 2011

Dualităţi




















nu mi-a plăcut niciodată să merg
pe partea dreaptă a drumului
căci mereu mi se părea că oamenii din maşinile care trec
se holbează la jumătatea mea stângace a sufletului.

şi nu mi-a plăcut niciodată
să merg în dreapta ta
pentru că îmi era teamă că îmi vezi jumătatea stângace a sufletului.

frumos ar fi să fim cu toţii suflete ambidextre,
să putem să stăm mereu alături
fără să ne fie teamă
că cei din stânga o să vadă mai mult decât trebuie, sau cei din dreapta prea puţin.


ciudat e că mergând mereu în stânga ta
încep să cred că ori eşti ambidextru, ori stângaci, ori...

9 commentaires:

una dintre cele mai bune scrieri ale tale

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

putini sunt cei care folosesc cu indemanare ambele parti ale sufletului.. cere o straduinta deosebita si o pedanterie de care toti ne lipsim.
e ciudat si pentru mine. acum ma gandesc pe ce parte am stat mai mult.. sa fi stat in dreapta lui sau in stanga ?
dar tind sa cred ca pe ambele, in aceeasi masura, doar sunt ambidextra.
excelenta postarea :)!

nu m-am gândit că este o așa diferență între cele două părți.
ha, mi-am amintit o chestie de când eram la cealaltă scolă.. o colegă sau cineva dintr- altă clasă mi-a spus că-s cam stangace. i-am țipat degeaba că eu scriu cu dreapta?
s-ar potrivi ciudat de bine. de altfel vreau să-ți mulțumesc pentru aprecieri și pentru că mă citești. :)

E minunat! Felicitări! Mi-a plăcut la nebunie!

@Diana: multumesc minunato
@29Decembrie: daca ai stat pe ambele lui parti inseamna ca ai avut norocul sa il cunosti cu adevarat.:)
@Kiraa: nu m-am referit doar la dreapta si stanga, sau la comportament stangaci.priveste dincolo de cuvinte.dincolo de termenii concreti 'dreapta' si 'stanga' si probabil o sa intelegi si de ce ti'a spus colega ta asa.poate se referea la sufletul tau,la faptul ca esti naiva,sau ca ai o nesiguranta si stangacie in felul de a fi:)
@Anne: ce pot spune mai mult decat multumiri foarte sincere
@Ionut: =| e de bine sau de rau?:))

eram micuță, nu priveam așa. citidu-ți poezia am înțeles la ce se referea probabil. dar atunci, pe moment, am luat-o ca pe-o insultă. :))

Superba poezie,atat de adevarata si atat de profunda...