"Thou shalt not be fake to themselves,

thou shalt not rush towards a moving train before reading his ticket,

thou shalt not run away from truth,

thou shalt leap to live,

trust to breathe,

love to complete 

and in the end repeat!"

Recent Post

duminică, 8 mai 2011

"noi suntem noi"

nu pentru prima dată mă simt jegoasă în pielea mea de cărămidă

îmi vine să mă jupoi de vie
ceva nu-i cum ar trebui să fie
viaţa stă să leşine, respiră greu, e lividă.

şi azi când mă întorceam acasă a sărit o potaie să latre la mine
nu m-am speriat deloc aveam altceva-n minte
preferam să mor fără alte consimţăminte
să apar la ştiri ronţăită de potăi după ce –

stăpâna câinelui a venit să-şi ceară scuze mi-a spus ‚ce bine că nu vă e frică’ cu glas răstit
i-am răspuns acru că numa de frică nu-mi arde mie acum
a râs, nu înţelegea, de ce ar încerca cineva să înţeleagă un grăunte de scrum
nici eu nu înţeleg de ce –

şi nu înţeleg de ce am sentimentul că doare imens
când eu sunt ok
–sulfet fără yală dar toţi au chei–
deşi îmi tremură mâna dreaptă de azi de pe la 6 şi nimic n-are sens.

prea ploua torenţial aseară şi mi-au plecat insomniile să bea cafea fără mine...
deja scriu o pseudopoezie prea personală
ultimele trei luni se sfarmă încet în zona occipitală
trebuia să simt că azi o să –

‚ai un suflet mare,poate prea mare’
şi în el bate vântul a pustiu
sufletul meu e un cavou colosal fără sicriu
şi toată lumea îmi reproşează o investiţie prea costisitoare

‚nu ştiu de ce regret’
nici eu
promit că piciorul meu stâng e de-a pururi al tău
şi că nu-s nici cătălina dar nici vreo capulet.


pft, amintirile cresc
.



"And so dear friends,
You just have to carry on,
The dream is over."
 


8 commentaires:

e ceva in suflet acum . .

noi suntem noi, dar nu suntem ca ceilalti, sa recunoastem.
imi place atat de mult ce scrii!

pseudo poezie sau nu, mie-mi place. desi mi se pare putin prea trist.

da,aveți dreptate, e ceva..
@TED multumesc..este trist pentru că..n-am scris poezia asta ca sa fac lumea mai bună,nici ca să exprim ceva,ci am scris-o pentru cineva..și pentru că –
îmi pare rău ca a ieșit asa tristă,dar asta e.