"Thou shalt not be fake to themselves,

thou shalt not rush towards a moving train before reading his ticket,

thou shalt not run away from truth,

thou shalt leap to live,

trust to breathe,

love to complete 

and in the end repeat!"

Recent Post

miercuri, 4 mai 2011

Niciodată nu te voi trăda de tot


 "Niciodată nu te voi trăda de tot, deşi te-am trădat şi te voi trăda la fiecare pas.
 Când te-am urât nu te-am putut uita; te-am blestemat, ca să te suport; te-am refuzat, ca să te schimbi; te-am chemat şi n-ai venit, am urlat şi nu mi-ai zâmbit, am fost trist şi nu m-ai mângâiat. Am plâns şi nu mi-ai îndulcit lacrimile. Deşert ai fost rugăminţilor mele. Dar recunoscător îţi este sufletul meu pentru zâmbetul ce l-a văzut doar el şi nimeni altul; recunoscător pentru acea întâlnire; acea întâlnire nu se uită...
 Îţi jur că niciodată nu vei cunoaşte marea mea trădare.

 Jur pe tot ce poate fi mai sfânt: pe zâmbetul tău, că nu ma voi despărţi niciodată de tine."

(Emil Cioran) 


eu nu am uitat.

5 commentaires:

Draga Jimy, buna ziua.
Mi`a placut foarte mult citatul, si as vrea sa gasesc si eu cartea. Iti doresc o zi cat mai buna!

e cel mai gingas si frumos lucru pe care l-am citit azi :)

aww :x intradevar, e foarte frumos! ♥

@father: este un citat din "Cartea Amăgirilor":)