"Thou shalt not be fake to themselves,

thou shalt not rush towards a moving train before reading his ticket,

thou shalt not run away from truth,

thou shalt leap to live,

trust to breathe,

love to complete 

and in the end repeat!"

Recent Post

vineri, 20 aprilie 2012

cuib




ploile mi-au umplut creştetul de muguri pe
mâna mea se încolăcesc vlăstari albi înfloriţi
crescuţi din podul palmei
nu mai recunosc casa în care stau iar vecinii
îşi bat câinii şi-i scot afară în stradă

nu mai ştiu cum să fug mai departe
furtuna albastră, furtuna albastră
îmi ameninţă cuibul iar
zidurile-mi se înmoaie şi se scurg ca
ceasurile lui Dali

cu plasturi pe ochi ca să nu plâng dorm
în cuiburi de viespi în cântecul de leagăn al
şerpilor şi în vis vocea veninului îmi arată trecutul mă
ucide constant şi irevocabil
în fiecare zi câte puţin

plec la drum cu 10,000 de feţe şi e tot
mai cald,
mi
-e
tot
mai
cald
rând pe rând îmi dau jos măştile una câte una ca pe cojoace

mii de copii ale mele rămân în urmă în timp ce eu mă
dezgolesc devin tot mai mică cu fiecare eu la care renunţ
închisă ca o cetate străbat pământul în picioarele goale îmi
iau zidurile după mine peste tot nopţile
îmi fac cuibare de ploi împletite şi dimineţile las
câte o mască a mea argintată în fiecare din ele şi o privesc
cum prinde viaţă


pentru ca atunci când te vei simţi gol pe dinăuntru
şi vei dormi cu plasturi pe ochi ca să nu plângi
în cuiburi de viespi în cântecul de leagăn al
şerpilor

oriunde ai fi
să-ţi poţi face un cuib în braţele mele

am încredere în tine
am încredere în tine
am încredere în tine

5 commentaires:

imi place... place, place, place... bravo :)

Suntem ca niste papusi rusesti Matroska, ne dezvelim piele dupa piele, strat dupa strat, pana cand devenim goi si nu ne vine sa credem cat de mici suntem de fapt.

m-as lega de fiecare cuvant pe care l-ai scris, si inca ma gandesc daca as putea intelege mesajul complet a ceea ce-ai spus.
btw, subscriu @gabriela

@ochelari de ploaie: va prezint multumirile mele :)
@ocup un loc imaginar: ai spus'o chiar mai bine decat as fi putut eu.
@kira: o sa'l intelegi cand vei gasi omul care o sa te despoaie de toate fetele tale,una cate una.
@bianca: thanks yous :)