"Thou shalt not be fake to themselves,

thou shalt not rush towards a moving train before reading his ticket,

thou shalt not run away from truth,

thou shalt leap to live,

trust to breathe,

love to complete 

and in the end repeat!"

Recent Post

marți, 11 octombrie 2011

cancer de suflet malign

se contractă muşchii cerului
soarele în cămaşă de forţă
cerul tot o plagă curge sânge din el străzi care
put a cadavru
retină de doctor retină alb-negru halat medical croit
din retine cusute cu 
aţă neagră

întinsă pe masa de călcat îndur 
cu amărăciune lobotomia îmi întreb coma de sănătate
sfârtec cu bisturiul tumoarea numită
suflet
cancerul îl dezinstalez manual ciopârţesc 
câte puţină carne din tot ce găsesc viu
să fiu sigură că n-au rămas fişiere de sistem

pe bufet bucăţi de inimă înfăşurate-n celofan
foarfece de tăiat capete prea lungi de vene
ace de cusut cu firul vieţii
lamele pline cu amintirecite
operaţia trebuie făcută în perfecte condiţii septice
o listă de condiţii verificate anual de direcţia spitalelor

îndeplinite numai în octombrie când 
se contractă muşchii cerului
şi soarele îşi ţine dracului împuţiciunile razele sale aseptice 
înnodate bine în cămaşa de forţă
.


//şi după ce termin să mă golesc de infecţii vă

//rog nu uitaţi să mă coaseţi la loc


8 commentaires:

şi de o vor face, te rog anunţă-mă, am nevoie de un medic cât mai bun.. dar, altă operaţie..
iubesc ce ai scris;x

cel mai bun medic pentru astfel de operații ești numai tu însăți..

Superba poezia...Are ceva anume:)...
Si eu as incerca niste operatii dar nu am curajul necesar...

când îl vei avea,vei ști:)

"se contracta muschii cerului"...waw.....foarte frumos....

"se contracta muschii cerului"...waw.....foarte frumos....

mi se contracta vorbele cand citesc...

mulțam fain roșcato.

kiraa, fă ceva repede cu ele așa contractate până nu se relaxează la loc.