"Thou shalt not be fake to themselves,

thou shalt not rush towards a moving train before reading his ticket,

thou shalt not run away from truth,

thou shalt leap to live,

trust to breathe,

love to complete 

and in the end repeat!"

Recent Post

marți, 11 octombrie 2011

exponenţială.

– sau eutu (eu la puterea tu)– 

evoluează-mă.

lipeşte-mi pe spate aripile pană cu pană şi fă-mi vânt în viaţă
desfă-mi coastele şi bagă cu lingura în mine trecutul tău

cară­-mi gândul, filtrează-mi aerul
depăşeşte-mi tiparele
îmbracă-mi armura

mon cher, deşteaptă-mi timpul
creşte-mi părul
plouă-mi ploile
plânge-mi lacrimile
urlă-mi venele
clocoteşte-mi sângele
trezeşte-mi –

bate-mi inima când viitoru-mi sugrumă aorta în pumn
mânâncă-mi globii oculari, o să văd cu ochii tăi
taie-mi urechea stângă, o să mă scarpini în dreapta
trăieşte-mă, gândeşte-mă, neînnorează-mă, abstractizează-mă, hotărăşte-mă, numără-mă din doi în doi, autoapreciază-mă

dă-mi seama unde greşesc
merită-mi pedepsele

calcă-mă-n picioare până învăţ
mânjeşte pereţii cu mine până învăţ
fute-mă până învăţ
minte-mă până învăţ
bate-ţi joc de mine până învăţ


te provoc, evoluează-mă!

după care dacă mai ai chef
poţi să mă
iubeşţi.


(pentru A.)


7 commentaires:

ai un blog super tare ....felicitari....aaa...si imi place postarea foarte mult...

toamna se poarta handmade... fiecare ii face cuiva ceva..
noi avem suflete, conturate...
;x

e :o, nu prea sunt cuvinte.... pentru.

multumesc roșcato.

29, ești o dragă.

ochelari de ploaie,mă bucur mult să te văd pe aici..