"Thou shalt not be fake to themselves,

thou shalt not rush towards a moving train before reading his ticket,

thou shalt not run away from truth,

thou shalt leap to live,

trust to breathe,

love to complete 

and in the end repeat!"

Recent Post

vineri, 27 mai 2011

Post-scriptum

Plouă
peste mine
peste pielea-pământ
                                    carnea-copac
                                                            părul-pădure
se scurg de pe mine vise sentimente dureri oboseli
iubitul meu zid, zidul meu dulce şi drag începe să tremure e fleaşcă
spânzuraţi-i cărămizile de nori
în muzeul meu memorial
de acum încolo
vizitatorii vor trebui să mai aibă grijă şi să nu dea cu capul

[post-scriptum al poeziei Autoportret de aici]

zidul e o tâmpenie
să iubeşti prea mult e o tâmpenie
să alegi e o tâmpenie
să ceri e o tâmpenie
să aştepţi e o tâmpenie
nu mai am contur ,mă bruiez, zbor...

2 commentaires:

din mii si mii de stele
esti steaua vieti mele
Dana Nalbaru a zis asta...

ar trebui si noi sa o spunem mai des...

frumoasa incheierea... imi place cum scrii!