"Thou shalt not be fake to themselves,

thou shalt not rush towards a moving train before reading his ticket,

thou shalt not run away from truth,

thou shalt leap to live,

trust to breathe,

love to complete 

and in the end repeat!"

Recent Post

vineri, 1 aprilie 2011

"lithium" (sau neprimăvara)

 

ieri
m-am trezit la ora cinci
mi-am băut cafeaua
autobuzul s-a dat jos din mine
dimineaţă normală
strada mergea pe mine
cartea mă citea
am realizat că nu-mi băusem cafeaua
cafeaua mă băuse;
eram abur

aerul avea ieri gust de mai
şi mirosea a gaz de eşapament şi a neplouate ploi
cum nu a mai mirosit constanţa niciodată
mirosea străin,
a aer şi a vânt şi a fum
şi a bătăi de aripi

din rănile mele ieşeau ca un puroi
nori
şi din ei ploua cu-n sânge limpede
cofeinizat
până în negrul ochiului tău
dulce mă ardeau usturimea rănilor şi
dorul meu sărutându-ţi retina
mă simţeam ca şi cum în câteva clipe te-aş cunoaşte 
din nou
pentru prima dată

azi
nu ştiu de ce
nu mai pot desena pe retina ta cu lumină
dar nici cu sânge
constanţa miroase doar a constanţa;
ploaia imi priveşte inima
prin despicătura din capul pieptului
dar picurii de ploaie
nu mai bat
şi tu nu mai clipeşti când te uiţi la cer

azi e doar o zi de neprimavară
e doar o fază trecătoare


a ieşit soarele
iar frate’meu ascultă Nirvana şi cântă la o mătură.

8 commentaires:

m-ai zapacit, am recitit sa vad mai clar..
e interesant felul in care ai gandit randurile, foarte tare,
cat despre sfarsit, fratitu face lucruri marete, interesante :)).

foarte interesant ce ai scris, inventiv modul de a spune ceva. frumos, chiar foarte. :d
și al meu frate ascultă Nirvana. cât despre mătură, încă se ascunde. :))

ai un stil aparte de a scrie . Frumos

fericita?nu cred ca as putea fi,din moment ce nu cred in asa ceva.dar putem spune ca sunt mai bine decat eram...
(as vrea ca si frate-meu sa asculte nirvana...) :))

"Si tu nu mai clipesti cand privesti la cer"
-Ai vazut umbra luminoasa pe cer?
(Ion Manoliu - Facebook)

deci... wow, super tare, imi place, e :>, :D

foarte faina:)
mi-a placut partea mica-micam apropos

creezi niste imagini superbe:x