"Thou shalt not be fake to themselves,

thou shalt not rush towards a moving train before reading his ticket,

thou shalt not run away from truth,

thou shalt leap to live,

trust to breathe,

love to complete 

and in the end repeat!"

Recent Post

joi, 10 noiembrie 2011

fragmente II


(21)
                           bunicului meu
mă uit pe balcon la apus
undeva în discul soarelui
parcă îl văd pe bunicul
desenat din lumină
îndesându-şi norii în pipă

poate de-aia la apus
tot cerul arde şi fumegă

dumnezeu a văzut artistul din tine mai repede decât noi
bunicule
te-a luat şi pe tine şi pipa ta
şi te-a pus undeva în discul soarelui
să-ţi îndeşi norii în plămân

şi să sufli afară jăratic


(24)
am dansat şi eu pe sârmă ghimpată cândva
visam să fiu acrobat
să mă iau la trântă cu moartea
mama a spus să am grijă să nu pătez parchetul
aşa că
am pus hârtie peste tot pe jos şi
sângele
care a picurat s-a
prefăcut, pe foi, în

poezie

(29)
sub mantia toamnei, murdari de esenţa dulceagă
de ploaie măruntă şi rom
amanţi îmbrăcaţi în coajă de pom
s-aştepte pe la semafoare...
din cer să curgă gutui, s-atârne nostalgic de aţă
frunze să fluture-n tangouri volatile
şi norii să-şi îndese nasul în ceaţă

aşa visezi cu ochii închişi când
sub pleoapele tale dansează
corbi ce rimează cu
apatia ta
ai vrea să –

şi atunci corbii ţi se smulg afară din pupilă şi 
cu sete te uiţi in jur
dar vezi doar mort şi cenuşiu  





poate că timpul trece prea repede...

10 commentaires:

Eşti unul dintre artiştii în a căror creaţii mă regăsesc cel mai mult. Transmiţi acea vibraţie, acea lovitură care îmi trezeşte de fiecare dată cele mai ascunse gânduri şi trăiri.

pfuu,cat ma bucur sa aud asta:)

ciudat cum că pe blogul tău mă simt ca acasă.

scriu frumos, cu patos, eşti atât de plină că ai destul loc să dai pe dinafară.

mai trec. te îmbrăţişez

mersi mult, tu. sentimentul este reciproc:)

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Ah, am şters din greşeală mai devreme. Revenind, genul ăsta de fragmentare nu încetează a mă fascina...

nimic din ce scrii nu e comun... grr, si mai am impresia ca daca-ai scrie despre aceeasi chestie, de la tine ar suna cu totul diferit! nu de alta, dar mi-e parca in virtutea inertiei sa ma rup de tot cand te citesc :)

nu stiu ce as putea sa zic, imi place sa te citesc... :) frumos comentul lu` Kiraa :P