"Thou shalt not be fake to themselves,

thou shalt not rush towards a moving train before reading his ticket,

thou shalt not run away from truth,

thou shalt leap to live,

trust to breathe,

love to complete 

and in the end repeat!"

Recent Post

luni, 19 septembrie 2011

911 sau urechi sângerânde sau introspecţia unor trupuri uzate moral

atât de departe încât uităm să ne mângâiem uităm să atingem uităm să ne sorbim din priviri uităm să ne sfărâmăm oasele în îmbrăţişări uităm să ne murdărim unul de altul uităm să ne ascultăm sângele uităm gustul salivei uităm să ne mişcăm limbile şi să muşcăm buzele nu mai suportăm mirosul celuilalt gustul celuilalt transpiraţia prea dulceagă a celuilalt respiraţia grea a celuilalt nu mai suport degetele atât de organice arzând pe pielea mea nu mai suport buzele fierbinţi abdomenul umed braţele osoase nu mai suport nimic stai departe de mine mă oboseşti mă supraoboseşti mă hiperoboseşti fiziceşte pupila ta mă frige unghiile tale mă sfarmă îmbrăţişarea ta îmi stoarce oasele prin piele nu mă mai atinge nu mă mai privi nu mă mai mirosi stai departe de mine atât de departe de mine încât să uit că eşti un trup
  
dar putem vorbi oricând la telefon mi-e chiar dor de tine 


(se pare că m-am reapucat de scris. vă rog să nu uitați de "Procesul", orice comentariu la el este atât de binevenit:) )

6 commentaires:

(îmi place că oferi beri fără să ţi se ceară) :))
şi ţin să-ţi mulţumesc că m-ai vizitat, m-ai citit, m-ai comentat.
promit că revin aici, momentan sunt total împrăştiată în timpul meu,sunt doar în trecere, nu prea mai am timp de lumea virtuală. sâmbătă cu siguranţă o sa hoinăresc şi pe la tine..

Absolut magnific...am transpirat la propriu citind :)

ma cuprind fiorii, imi deschid mintea si cuprind ideile care se regasesc aici..
mi-a placut si imi va placea mereu ceea ce scrii.

Sincere felicitări! ai câştigat un cititor dornic să îsi hrănească sufletul cu cuvintele tale.

m-am scaldat pana la umeri si mi-era caldut...