"Thou shalt not be fake to themselves,

thou shalt not rush towards a moving train before reading his ticket,

thou shalt not run away from truth,

thou shalt leap to live,

trust to breathe,

love to complete 

and in the end repeat!"

Recent Post

joi, 28 aprilie 2011

nervi



muriţi
muriţi am spus
muriţi cu toţii
vă învit să muriţi voi toţi care îmi faceţi viaţa de căcat
muriţi insomniilor
muriţi orelor, minutelor, secundelor de aşteptat
muriţi trenurilor şi kilometrilor
muriţi virgulelor şi punctlor de suspenise
mori societate
muriţi reguli
muriţi oameni
mori şi tu
da tu ăla care citeşti
promit că după ce o să muriţi
o să plâng după toată lumea

5 commentaires:

Daca ar trebui sa fac o lista cu cei pe care vreau sa ii elimin din lumea asta de rahat as consuma o foaie A3::..:)

te inteleg, desi acum nu vreau sa ma gandesc la toti. prefer sa-i consider un amalgam, un ghiveci de lucruri si oameni. fara individualitate, tocmai de-aia nu i-as putea lista

eu mi-am facut un bine si i-am ucis intr-o postare mai veche. :)
simti destul de multe cand ai nervi. ('tu' cu valoare generala)

dap, unii chiar reusesc sa ne strice zilele.

O sa murim cu totii..."vine o zi lalala", cum tot canta cei ce la Holograf.