"Thou shalt not be fake to themselves,

thou shalt not rush towards a moving train before reading his ticket,

thou shalt not run away from truth,

thou shalt leap to live,

trust to breathe,

love to complete 

and in the end repeat!"

Recent Post

vineri, 8 aprilie 2011

17

uite ca s-o hotărât timpu sa-mi mai trântească un an în spinare. dar, cum mi s-a spus într-un mesaj minunat, 'nu am îmbătrânit, doar mi-a crescut valoarea'. și cum am multe beri de dat și câteva de 'împărțit', ne vedem noi la o bere.

v-am pupat,
eu și mult whisky.:)



edit: mercix Diana!

7 commentaires:

17 anișori, deci. la cât mai mulți! pentru că da, gândită chestia, nu îmbătrânești, îți crește valoarea. ^ ^
ah, și-ți doresc să-ți cheltui și ultimii bani de buzunar pe beri. :)

interesanta faza cu valoare :))... La multi ani!!!

si daca zambesti si tu cu mine, iti voi da si eu doua beri... :)

Awww, la mulţi ani! Să fii fericită!
>:D<

La Multi Ani Jimmy!
O seara Fericita!

sa ne traiesti :* >:D<
La Multi Ani !