"Thou shalt not be fake to themselves,

thou shalt not rush towards a moving train before reading his ticket,

thou shalt not run away from truth,

thou shalt leap to live,

trust to breathe,

love to complete 

and in the end repeat!"

Recent Post

marți, 15 martie 2011

Poeme miocardice

Bătăi de inimă

cândva am iubit atât de mult încât simţeam
cum inima-mi pocnea
şi înflorea
până când petalele de miocard nu mai aveau loc în cutia toracică
şi începeau să bată sacadat în coşul pieptului ca să-şi facă loc
dar se izbeau de pieptul tău
şi de altă inimă
care nu avea suficient loc să-nflorească.


Seculară

aşa cum cocleala pe o bijuterie banală
o face să pară o bijuterie veche
din anul 1892
tot aşa sufletul meu
mânjit cu tine
devine special ca o bijuterie veche
din anul 1892
şi chiar mai mult,
preţios ca o bijuterie veche autentică
din anul 1892.


Ceasornicărie

în fiecare dimineaţă mă trezesc şi-mi întorc inima rămasă în urmă
cu câteva ore de somn
ca să ticăie regulat şi molcom
până la ora 20
când trebuie să o întorc din nou
căci altfel o ia înainte.

5 commentaires:

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

întradevăr frumoase ultimele doua. a treia îmi amintește de un ticăit anume. am schimbat puțin conținutul postului ce abia l-am sters. scuze.

hmm, am sa-i scriu si eu inimii lui si mele cate un poem miocardic. suferim amandoi, si avem nevoie de acelasi tratament.
foarte frumos !:)

Poeme miocardice pentru sentimente pulsate intr-un miocard care o ia la goana prin piept. Alearga cu coaste cu tot si nici macar nu i se mai aude ticaitul, e doar tac-tic.

îmi place mult cum scrii . am să mai trec pe la tine :)