"Thou shalt not be fake to themselves,

thou shalt not rush towards a moving train before reading his ticket,

thou shalt not run away from truth,

thou shalt leap to live,

trust to breathe,

love to complete 

and in the end repeat!"

Recent Post

marți, 28 iunie 2011

fără titlu?

sfarmă-mi sufletul
fă-l bucăţele mici mărunte ca nisipul
ştii de unde provine nisipul?
normal că ştii tu ştii totul
ştii să-mi scormoneşti carnea cu unghiile
să mă umpli de pete de sânge
să mă îneci în irişi
să-mi smulgi lacrimile de pe gene cu fierul roşu

nu eşti decât un hoţ de săruturi de gesturi
un plagiator o scursură
până şi numele ţi l-ai furat
de la cerşetorul ce ascute inimi în colţu minţii
care se uita strâmb la mine când veneam la tine acasă
şi eu făceam feţe-feţe...

nu eşti decât un ambulant
zi de zi îmi cântai cum că
o să te baţi pentru soare
şi eu trebuia să sar şi să tremur
să mă topesc ca zahărul în apă
să te las înăuntru aşa, una-două
apoi plecai
seară de seară
îţi luai doar jumătatea din tine pentru curve
pe a mea o lăsai acasă
îţi luai cămaşa pentru curve şi teneşii pentru curve
îţi făceai freza pentru curve
şi îţi luai culoarea de ochi pentru curve
şi a doua zi te întorceai zâmbind
‚hai s-o mai facem o dată’
şi eu făceam feţe-feţe...


şi mai ai şi tupeul să-mi spui
un ‚mi-e dor de tine’ scelerat
să-mi sfarmi sufletul în bucăţele mărunte ca nisipul
hoţ de săruturi şi gesturi ce eşti
plagiator şi scursură ce eşti
ambulant ce eşti
nici până acum nu ştii că-mi beau cafeaua fără zahăr
dispari


(și tot te iubesc...)

8 commentaires:

anonimule,cine esti si ce tot spui acolo?

ce-i mai trebuie titlu? are de toate..

ca bine zice 29decembrie...;))

jimmy, jimmy...mult imi place poezia asta

eu m-as cutremura putin daca mi-ar fi dedicata. in primul rand pentru cat de apasat e scrisa...
sunt de acord cu @29decembrie si @ochelari de ploaie.
:)

Eu vad un blog cu un mare nume. E scris pe sufletul tau numele curatului zambet... citeste-l :)

Te imbratisez. Imi place la tine.