"Thou shalt not be fake to themselves,

thou shalt not rush towards a moving train before reading his ticket,

thou shalt not run away from truth,

thou shalt leap to live,

trust to breathe,

love to complete 

and in the end repeat!"

Recent Post

luni, 20 iunie 2011

o poemă pentru fostele mele jucării (sau crima adolescenţei)

.dormeai şoptind călduţ în patul meu cu braţele răsfrânte
peste jucării
pe geam intra o noapte nouă, seducătoare
mi-am luat adio 
şi m-am sfârşit de tine
.copilă
te-am ucis
ca pe o fiară
când tu erai doar un dulce pui de căprior
şi acum mai am şi neruşinarea
să caut glontele pierdut
între coastele inimii tale
.ah cât m-am schimbat acum văd
nu mă lăsa să văd că al meu chip e acum negru
nu mă lăsa să șchiopătez ca un câine uitat de stăpân
întoarce-te, copilă, înapoi
promit că o să iau toate jucăriile din foc
promit că o să mă joc cu mine
promit că nu o mai fac pe mama să plângă
.și-atuncea copilița m-a cuprins de umeri
și am simțit-o rece pe spinare
?mă întreb
oare sunt criminală
sau doar nu mai sunt
copil

copilă de la mine de pe umăr
da-mi o povață, spune-mi ce-am greșit... 

 (vă invit să interpretați cum vreți)

2 commentaires:

eu n-o interpretez, o iau de bună!
îţi recomand totuşi să fii o criminală/

i` shoot my baby last night, then I looked through the hole to see her soul, but I not found`it anything...