"Thou shalt not be fake to themselves,

thou shalt not rush towards a moving train before reading his ticket,

thou shalt not run away from truth,

thou shalt leap to live,

trust to breathe,

love to complete 

and in the end repeat!"

Recent Post

joi, 4 noiembrie 2010

despre nişte zile verzi..

hey jimmy..
mi-e dor de vară. 
de zilele de lene maximă, în care nu ieşi din casă că-i prea cald şi stai pe mess mâncând pufarine cu ciocolată şi-mbrăcat într-un tricou xxl.
da băăla cu cobain.
  
nisip. insomnie. nirvana. solitaire la 2 noaptea. cafea cu zahăr brun. ceai verde. mesaje la 4 dimineaţa. de veghe în lanul de secară. plajăăă. lene.
o brichetă pe zi. nimic. chillin’. cărţi cu frunze pe post de semn de carte. prietenie. amintiri. caniculă. ore-ntregi de privit la cer. peretele mâzgălit cu vise. lumina de amiază, filtrată de draperii. caiete. lâncezeală. greieri. autobuzu' supraetajat din Mamaia. maci. parc de distracţii.  vată de zahăr. pantaloni scurţi. ţigara fumată la trei dimineaţa pe terasă. ok, ţigările fumate oricând scăpam de acasă. iar lene. tolăneală. vama vecheee. marea.. şi iar nimic.

mi-e dor de vară coaie..

Nirvana - The man who sold the world 
OCS - Odă-n Piaţa Romană
OCS -  Cineva să ne aducă vara înapoi

E.M.I.L. - Supradoza de vise
 
şi nu-n ultimu' rând
Vama Veche - Vama Veche

5 commentaires:

imi place ce ai scris
niciodata n-am vazut asa vara.
foarte frumos. chiar ma gandeam la amezile de vara...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

și mie mi-e dor de vară .. :(

multumesc Nadia.:x
tuturor de e dor de varaaa.:(