"Thou shalt not be fake to themselves,

thou shalt not rush towards a moving train before reading his ticket,

thou shalt not run away from truth,

thou shalt leap to live,

trust to breathe,

love to complete 

and in the end repeat!"

Recent Post

luni, 31 ianuarie 2011

4:59


decât să-mi tocesc sufletul la colţuri lovindu-l de zid, prefer să m-aşez cu spatele la el şi să-mi aprind o ţigare. nu cred în fiinţe albe, cu plete şi  înaripate care mă protejează şi nu cred în destin. eu nu mă rog ci vorbesc cu Dumnezeu. îmi sting doru-n aceeaşi scrumieră vişinie şi visele le presez în cărţi de poezii ca pe florile de mac.

m-aş trezi la 5 dimineaţa, m-aş sui în 40 şi m-aş holba la călători. nu m-aş mai da jos decât când voi fi tot suflat scrumu rămas din visele tuturor oamenilor din oraşu’ ăsta. şi apoi m-ar mânca’n cur să plec iar. unde să plec? nu ştiu, undeva fucking far away.
sau m-aş sui noaptea pe Capitol şi m-aş holba la luminile oraşului până n-aş mai şti cum se scrie ‚somn’. şi m-aş ruga ca nopţile să nu se mai termine, că-mi place prea mult să am în gură gust de vânt, să mă ridic pe vârfuri şi să muşc cu dinţii din noapte.  
am cuib de nori în plămâni, claxoanele-mi zgârâie scoarţa cerebrală şi câinii-mi latră-n cap. îmi întind aripile la uscat.  

poate că-ntr-o zi o să te trezeşti dimineaţă pe la 6 într-un lan lângă mine şi o să mă-ntrebi evaziv cum mi-a fost insomnia. da’ pân-atunci, o să mai vărs destulă vodkă pe gresia din bucătărie.

Liniştea va curge-n mine. 

0 commentaires: