"Thou shalt not be fake to themselves,

thou shalt not rush towards a moving train before reading his ticket,

thou shalt not run away from truth,

thou shalt leap to live,

trust to breathe,

love to complete 

and in the end repeat!"

Recent Post

joi, 9 decembrie 2010

the wall I

„Iată zidul,iată zidul,
Cântă după mine aşa:
Iată zidul.
Mai vesel nu ştii?
Iată zidul, iată zidul.”

                      (Sorescu)  
 


mi-e indiferent dacă mă violaţi într-un colţ mizerabil al camerei

întâi toţi odată, apoi pe rând sau dacă

-mi cântaţi numele acordând valurile mării ca să mă faceţi să mă

fut de bunăvoie.

mi-e indiferent dacă mă legaţi cu lanţuri de catedră şi-mi daţi cu

ciocanul peste unghii până-mi va curge cretă-n loc de sânge.

lăsa-ţi-mă să-mi fumez în linişte ţigara

şi nu mai puneţi întrebări.

oricum tot ce faceţi o să îngroaşe şi mai mult zidul,

o să-l îngroaşe, o să-l îngroaşe, o să-l îngroaşe,

până o să aiba un metru, un kilometru, o sută, două sute cincizeci.


mi-e indiferent dacă vreţi să faceţi o faptă bună şi dese-

naţi pe zid visele mele

ca unui nebun sau unui copil autist,

pentru că aşa ca un nebun sau un copil autist

o să alerg spre ele şi o să dau continuu cu capul,


până o sa-mi devină obicei, viciu

până o să încep să exist sacadat

până o să m-apuce pandaliile până o să-ncep să cânt

să bat câmpii, să recit

să gânguresc

să latru

până o să mi se rotească portative cu ritm în cap

pană mă fac ciocan

până mă fac cui, pană uit ce-i ăla cui 

până o să-ncep să zbier şi să dau din mâini ca şi cum n-ar mai fi ale mele

până o să-ncep să delirez

să întreb zidul dacă are ţigări

şi să-l înjur că nu-mi răspunde


o să mă dau cu capul şi de singurătate o să-i sărut cărămizile

până o să mi se tocească buzele

şi dinţii

şi de durere o să-mi iasă lacrimile din ochi cu forţa.



„dar nicio lacrimă nu va fi în stare să treacă prin zid.”



 
Pink Floyd - Another brick in the wall [part 3]